UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 22 Ogos 2010

MEKAR SEJAMBAK

~ RAZIS ISMAIL & RAMLAH RAM

~ FAIZAL HUSSEIN & SALWA ABD RAHMAN


Ape tu Mekar Sejambak? Bukan jambangan bunga tau......Tapi sebuah program hiburan yang pernah popular suatu masa dulu. Kalau aku tak silap sekitar tahun 80-an. Masa tu aku pun masih kat sekolah rendah lagi. Yang seangkatan dengan aku, mesti tau tentang program ni......

Masa tu tak macam sekarang.......banyak program2 hiburan cam program realiti kat TV. Dulu Mekar Sejambak nilah pilihan yang utama. Memang masa tu aku pun sker sangat program ni. Boleh siap tunggu lagi waktu siarannya......

~ SARA LOO & FAREEZ

~ NORANIZA IDRIS & EBBY SAIFUL


Artis2 yang terlibat dalam Mekar sejambak ni seperti, Razis Ismail, Ebby Saiful, Faizal Hussein dan Fareez. Artis2 wanita pula.....Ramlah Ram, Sara Loo, Salwa Abd Rahman dan Noraniza Idris. Masa tu tak ramai sangat artis macam sekarang. Senang nak ingat. Sekarang ni.......sampai kadang2 aku sendiri tak tau lagu sape yang aku dengar kat radio!

Apa2 pun, perkembangan seni hiburan ni seiring dengan zaman. Makin hari makin ramai artis baru dan program2 baru. Tapi pada aku.......yang lama tetap ada keistimewaan yang tersendiri, cam Mekar Sejambak ni! Walaupun dah lebih kurang 20 tahun berlalu ........ianya masih diingati lagi.....:)


p/s: Saje2 je imbas balik program hiburan dulu2.......sambil rehat 2 waktu cam gini........

4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

best2 cite dulu terutamanya ali setan. hehe

eelobor berkata...

rasanya masih igt program2 nie dulu2, kecik lg masa tuh

ArELeEz berkata...

nie musti layanz astro 180 nih! kan3..??

azzey berkata...

ardinihumaira: haah kan..akak sker AZURA.....:)

eelobor: haaa.....ingat pon....best kannnnn.....

Areleez: yelah.....ms zaman program ni kita sentiasa dipantau oleh our grannny utk tgk TV.....ingat ke lg...hu3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs