UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 28 Ogos 2010

KEK BATIK PUNYER CITER......

Aku kan peminat fanatik Kek Batik. So, semalam ke PARAM, belilah lagi satu bekas. Tempat yang sama.......Masa kat situ terdengarlah perbualan di antara peniaga tu dengan salah sorang pelanggan yang beli kek yang sama:-


Pelanggan: Bagi 1 Kek Batik ni (sambil jari menunjukkan kek yang berkenaan...)


Peniaga: Ni ye kak.....(sambil bungkuskan kek tu)


Pelanggan: Kenapa makin sikit kek ni?


Peniaga: (dengan slumber sambul memulangkan baki duit....) sama je kak......mungkin sebab bekas yang besor sikit kot! (ada kot plak kat ujungnye.....hu3)


Pelanggan: Berlalu sambil senyum sinis.......


Tapi bila fikir balik, tak logik apa yang peniaga tu cakap. Memang kat situlah aku beli sejak awal pose ari tu. Bekas nyer sama je. Aku siap simpan bekas tu kat umah dan bila compare memang sama. Tak de beza pun!

Jadi apa tema nyer peniaga tu cakap bekas tu yang saiz nyer besor! Yang aku perasan memang kek tu makin sikit, tapi harga sama.....Entahlahhhhhhhhhhh, macam kerenah peniaga ni kannnnnnnnn......

6 ulasan:

icee-yah berkata...

ic pon minat kek ni...adoi..dah lme tak mkn..

Sharinginfoz berkata...

macam2 alasan kan

velasrizal berkata...

tu la psl..yg penting taun ni wat open house ek..

SMS Raya VS Kad Raya

ArELeEz berkata...

mau untung lebih maa.. isk3..

LeEanEEm berkata...

Isteri teman pun minat sgt kek batik nih....
kat TI rm1.50 je regenye.....

azzey berkata...

icee-yah: sedap kannnn.....

Sharinginfoz: haah.....alasan semata2!

velasrizal: cdg nak close house jerk.....pegi open house je.....hi3....

Areleez: x de mana untung nyer..

Leeaneem: cni mmg mahal giler!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs