UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 17 Ogos 2010

SELESAI SUDAH.....

Aku baru jerk masuk office. Tadi pukul 10.00 mintak kuar kejap nak ke POS MALAYSIA. Sebelum tu sempat send my hubby to see a doctor first!. Dia degil sangat! Suruh pegi jumpa doktor ...tak nak. Dah kena tarbiah dengan aku, barulah nak pegi.....ishk2......
Puas hati dengan servis staff kat POS MALAYSIA tu. Cepat dan mesra alam gitu. Kebetulan POS MALAYSIA letak nyer dalam TESCO.......So aku amik kesempatan untuk tukar alamat TESCO Clubcard aku! Tukar ke alamat pejabat. Senang sikit.......Apa2 surat cepat sampai ke tangan aku.......
Proses tukar alamat pon tak amik masa lama. Dalam 5 minit jerk. Just isi borang then staff yang bertugas akan update dalam system. Borang pon very the simple......So memang senang!
Selesai sudah sume urusan aku.......hu3.....

3 ulasan:

ArELeEz berkata...

tahniah! ;)

ardinihumaira berkata...

dni lak tadi g pos, staff pos malaysia kasi baki kurang 3 ringgit. huhu... bukan takmo halalkan... tapi kecuaian dia tu wat kita rasa cam tak best.. halalkan je la..

azzey berkata...

Areleez: ha3.....

ardinihumaira: Halalkan jelah dni......may b itu satu cara yg Allah takdirkan utk dni dpt pahala sedekah!.....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs