UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 29 Ogos 2010

ROJAK SINGPORE.....ADA TEMPE KE???

Semalam, selain dari beli pecal,my hubby belikan aku Rojak Singapore ni. Dah 2-3 hari usha2 rojak ni........cam sedap jerk. Tu yang mintak my hubby belikan semalam tu......hu3......

Rojak Singapore ni kat dalam nyer ada timun, isi ketam, telur, cucur udang (yang macam dalam rojak mamak selalu tu), sotong.......sumenye digoreng dengan tepung. Memang nampak special! Tu yang teringin nak beli tu..........

Cuma yang agak pelik.........selain sume bahan2 tu, ada juga tempe yang digoreng dengan tepung. Dari segi rasa okay....sedap. Harga RM5.



Tempe tu jerk yang buat aku confused dan tertanya2.......Orang Singapore makan tempe ke? Ni memang betul2 punyer tanya. Al maklum......aku tak penah pegi Singapore. So, kepada sesape yang tau tu.....sila jelaskan ek....:P

5 ulasan:

eelobor berkata...

hehehe, tak berani komen sebab tak pernah sampai pun ke singapore

ardinihumaira berkata...

uiskkk cedapnya kak... kasi dni sket :D

ArELeEz berkata...

org pun sker gak rojak s'pore nie, sodap! mmg dia buh tempe. dolu, kat kampong bahagia ade jual tp, skang dah nan ado! hu3..

noor afzan berkata...

aleee..saje je kot dia nambah tempe..
kekeke~

azzey berkata...

eelobor: sama lh kita.....tu yg pelik tu....

ardinihumaira: mmg sedap pon.....

Areleez: kt sana ada ek? x pnh jumpa plak dulu...

noor afzan: may be kot....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs