UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 16 Ogos 2010

NASI BERIYANI???.......MASALAH NYER......

Bila aku update status tak tau nak masak apa untuk berbuka nanti....Ade le member cadangkan suruh tapau Nasi Beriyani.....Masalah nyer bukan apa.....Cadangan tu boleh diguna pakai juga, ......cuma:-
    • Harga yang agak mahal....... Jangan marah ye kepada yang sker dan juga yang menjual Nasi Beriyani....pendapat aku jerk.....
    • Kandungan lemak yang agak tinggi.......
    • Lauk agak pedas.........DAN.....
    • Aku tak nak membazir.....coz.....every time makan, aku tak pernah dapat habiskan.....Banyak sangat!!! (aku rase la.......)

Itu sebab fikir 2-3 kali sebelum beli Nasi Beriyani.....hu3......

3 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni suka gak nasi beriyani.. tapi tu la mahal gak kan kak.. huhu

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

sekali-sekala, mmg layanz la.. tp, kalau dah selalu, jadik muak!

azzey berkata...

ardinihumaira: Mmg mahal....tp yg akak beli ni....berbaloi coz sedap!

Areleez: klu selalu bkn muak jerk....tp mok2 juga...hi3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs