UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 16 Ogos 2010

DAH KERING IDEA.......

~ Tomyam......By Google
Baru masuk hari ke 6 pose. Tapi aku dah kering idea nak masak menu untuk berbuka nanti. Semalam dah masak Tomyam Campur. Tapi dari sehari ke sehari pose.....makin kurang selera nak makan.
Hari ni pon dah rasa mati kutu dibuat nyer. Rasa nyer goreng telur jelah kot! Untuk my hubby suruh dia beli jelah ikan seekor kat bazar. Senang citer! Aku pon tak pening kepala.
Agak2 nyer orang lain pon cam aku ke ye? Dah tak de idea nak masak hape dah???


10 ulasan:

eelobor berkata...

cuba jenguk2 kat bazar la utk ari nie jer. pastu ari2 lain dh ada idea nak mkn aper kan? boleh buat sndri. hehehhe

Solehah berkata...

idea tu bnyk..tp taktau masak jer..hehe..

Sharinginfoz berkata...

kejap aja idea dah habis kan, nak masak apa pulak ya

Contest Denaihati Semakin Hot

icee-yah berkata...

em...beli + masak pon okey sis:)

azzey berkata...

eelobor: I think so.....tp rasa nyer mmg goreng telur je hr ni....he3..

azzey berkata...

Solehah: byk??? share le ngan akak...:)

azzey berkata...

Sharinginfoz: haah....br 6 hr kannn...manelah nk cr idea lg 24 hr nih...hu3.....

azzey berkata...

icee-yah: nak membeli tu yg malasssss sikit tu.....he3....

ardinihumaira berkata...

dni hari 1-4 asik tomyam jer.. hik3... kalo dah kawen, mesi jemu encik suami dni makan tomyam jer ;p

ArELeEz berkata...

idea xde sbb malas! ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs