UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 26 Ogos 2010

TOMORROW 27th AUGUST 2010....... MY HUBBY'S BIRTHDAY

~ TOMORROW ......HIS BIRTHDAY


Esok my hubby's birthday ; 27.08.2010......... Terasa baru lagi sambut birhtday dia tahun lepas.........Ni dah nak sambut lagi.....hu3........Sambut berdua jerk pun. Al maklum le orang di perantauan......:)

Makin bertambah le usia . Mudah2an semakin matang juga dari segi perlakuan dan tindakan. Orang kata masa merubah kita. Tapi ada juga yang dah diberi masa begitu lama......tapi tak berubah2 juga. Sape nak jawab tu? Ha3......

Anyway, tengah dok fikir camane nak celebrate this year. Bulan pose ni. Celebrate masa berbuka jelah kot! Baca doa berbuka dan makannnnnnnnnnn.........hu3.....

Doakan yang terbaik untuk dia ye you alls. Lagi2 bulan baik ni......doa mudah diperkenankan. Amin.....

6 ulasan:

soclose2213 berkata...

zey esok nuzul al quran jgk, cuti tuh kan kan..leh celebrate..=.=

azzey berkata...

SC;Tulah......rs cam nk blk kpg pon ada ni.....hu3......nak berbuka ngan family.....:)

eelobor berkata...

wow...semoga sihat selalu hendaknya dan bahagia selamanya.

ardinihumaira berkata...

takpe kak.. suap kek after makan kurma pun okay. hehe

ArELeEz berkata...

macam kenal jer 'org yg xb'ubah2' tuh. heh3..

azzey berkata...

eelobor; tq, insyaallah...mudah2an mcm tulh hdknya....

ardinihumaira: betul gak tu....x pun suap kurma je.....he3....

Areleez: sapekah itu???.....hu3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs