UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 18 Ogos 2010

3 DALAM 1

Pagi ni aku buat keje 3 dalam 1! Apa dia 3 dalam 1??? Ha3........ Sambil update blog......basuh kain......dan iron baju!!! Hu3.........terror tak aku?

Yelah.......nak buat macam mana.....Macam aku citer kat entrry aku sebelum ni........Kena bijak2 curi masa. Bulan pose penuh dengan aktiviti. Dah tu letih memanjang........So tu yang kekadang kena curi2 masa tu........Tapi jangan mengular atau curi2 waktu keje. Tu dah salah tu!

Pandai2 lah kita membahagi2kan masa . Seimbangkan untuk sume perkara. Untuk keja, family, blogging, dan perkara2 lain........




5 ulasan:

eelobor berkata...

wah....ini dah masuk blogging tahap serius

ardinihumaira berkata...

memang terer tu ka. cayala ;)

azzey berkata...

eelobor: mmg tahap serius yang melampau!!! kah3....

ardinihumaira: ye terror kan....ha3....nk jd cam Super Woman!

ArELeEz berkata...

hidup blogger tegar!! ;D

azzey berkata...

Areleez: Ya hidup2!!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs