UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 17 Ogos 2010

AKU DAN HUJAN.....SERIAU!

~ Credit to Google.......Hujan......
Masa nak masuk office after rehat tengahari tadi, tiba2 jerk hujan lebat! Aku tengah drive plak tu. Kalau masih kat umah.....dah tentu aku stay dulu sampai hujan reda sikit, coz aku ni seriau kalau drive waktu hujan lebat!
Kalau hujan lebat sangat....pandangan jadi blur. Dah le aku ni rabun. Even pakai lense......still terganggu dengan keadaan hujan yang lebat tu.......
Elok je sampai office dan parking....makin lebat plak hujan nyer. So, nak tak nak aku terpaksa lepaking jerk dalam kete sekejap.......tunggu hujan reda. Ni sebab tak de payung dalam kete la nih....Dah banyak kali nak beli, tapi bila kuar jerk.....lupa nak beli!
Harap2 lepas ni aku tak lupa lagi nak beli payung dan simpan dalam kete untuk kecemasan.......Kekdah nyer jangan drive tanpa ada nyer payung dalam kete!!! He3......

4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni selalu bawak payung dalam henbeg. hik3.. payung lipat. kalau bulan tak posa air mineral pon bawak skali ;)

azzey berkata...

ardinihumaira:jgn 'ter'lupa bawak roti skali dlm bln pose ni....he3..

ArELeEz berkata...

sediakan payung sebelum ujan maa..

azzey berkata...

Areleez: payung jual burger tu buleh kah??? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs