UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 27 Ogos 2010

PECAL PUN SEDAP UNTUK JUADAH BERBUKA

Petang rasa macam nak berbuka dengan pecal. Sedap juga makan dengan nasi panas2 dan ayam goreng.

Pecal beli je kat PARAM......Ayam goreng tu wat sendiri. Lagi sedap dan berbaloi2.........Tak delah sume pun nak beli . Separuh beli dan separuh lagi masak.

Lagi pun hari ni rasa letih sangat. May be sebab pagi tadi tak bersahur dengan nasi. Rasa tak selera. So, aku just makan kurma dan minum air jerk. Tu yang rasa lemah semacam tu.Tetiba je rasa nak makan pecal, coz 2 -3 hari bila pusing2 kat PARAM asyik ternampak pecal je........

Mintak2 adalah petang ni. 2-3 hari ni pun tengok kat PARAM makin ramai yang tak berniaga. Agaknya dah terkena 'angin raya' kot........hu3......

4 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

rasanya semua sedapnya kan..

azzey berkata...

Sharinginfoz: haah kannnnn....hi3.....bln pose sume npk sedap

ArELeEz berkata...

aah la.. PARAM makin sunyi dari peniaga la.. pelik!

azzey berkata...

Areleez: yelah....smlm kat sini lg sunyi sepi.....a-tien spi tension cr ikan kembung bakar.....hi3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs