UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 27 Ogos 2010

AIR KATIRA

Sejak tahun lepas lagi, aku memang sker air Katira ni. Rasanya mana2 tempat pun dah popular dengan air ni. Air ni warnanya hijau dan macam ada susu dikit. First time cuba masa bulan pose last year. Officemate yang suggest. Sampai sekarang sker beli air ni untuk berbuka.

Dah cuba juga air yang lain, macam air bandung, soya, jagung.....tapi memang dah jatuh hati dengan air Katira ni! Dengar citer air ni asalnya dari Johor. Dalam suratkhabar banyak bercerita tentang air ni.

So, air Katira ni memang pilihan utama aku.........Then, baru air soya. Memang dua2 pun sedap..........

Korang pun mesti ada air favourite kan???

4 ulasan:

eelobor berkata...

tak pernah dengar & mencuba lagi tu. nanti nak kena cari gak

ArELeEz berkata...

xpenah dengor jugak la.. kat sini xde pun! isk3..

azzey berkata...

eelobor: cubalah......sedap.hr ni ada masuk dlm KOSMO....:)

azzey berkata...

Areleez: la siannye....kt cni mmg popular....dr thn lps lg ada masuk TV. Hr ni masuk dlm paper KOSMO......sedap.....:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs