UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 23 Ogos 2010

CUTI HARI RAYA

Nampak nyer tahun ni memang cuti sakan aku. Coz pagi tadi dah dapat arahan mintak sume staff key-in permohonan cuti masing2 ke dalam sistem. Sebelum ni just tick dalam borang jerk...tarikh2 yang kita nak bercuti.

So bila 'big boss' dah tengok dan bagi approval.............tu yang baru boleh key-in kat sistem tu. Bukan pe saje le nak tengok sape yang cuti dan sape yang akan stay kat office. Tak delah nanti sume pakat2 cuti, sampai orang datang untuk berurusan tinggal meja dan komputer jerk.....ha3......

Aku pun baru jerk selesai key-in cuti aku. Aku start cuti 9hb September - 17hb September. 18 & 19 hb tu memang cuti mingguan! So aku masuk keje semula pada 20hb. Lama kan aku cuti...... Means, kalau my hubby confirm start cuti 8hb, petang 9hb tu aku suruh dia amik aku kat office dan terus balik kampung! Tak nak singgah2 umah dah! 5hb tu lagi aku akan packing baju awal2....ha3.......Baikkkkkkkkk punyer arrange.......Punyer semangat nak balik beraya!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs