UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 15 Ogos 2010

USAHA YANG GIGIH !

~ Yang dah siap dicuci......yang tunggu turn nak dicuci pon ade lagi........he3.....

Entah angin hape hari ni......Pas solat subuh aku tak tido2 sampai sekarang....Dengan kemas rumah, mop lantai....kejap2 blogwalking, update entry.....Then sambung dengan basuh membasuh plak.

Memang gigih betol aku buat keje umah hari ni. Kalau pasal keje. kat office....dah lama aku dapat pingat cemerlang nih! Yang sebenornye..... dah lama aku tak mengemas.....Yelah dok berdua je, bukan ada budak2 kecik nak sepah2kan umah.

Tapi pagi tadi mata ternampak pada sawang2 kat bawah katil dan bawah2 meja yang baikkkkkkkk punye macam2 melambai2 mintak disapu........ha3....tu yang datang semangat gigih bekerja tuh.....kah3......

~ Mesin basuh jadi mangsa aku hari ni......heh3....

Mesin basuh aku tu, kalau pandai bersuara.....mesti cakap macam ni......." Tuan rumah.....boleh tak, sambung tahun depan je basuh kain ni"!!!.....kah3.......mana tak nyer.... dah 4 turn aku bantai basuh kain. Segala macam kain aku basuh........yang elok.....yang buruk (kain buruk le tu, untuk lap2 kaki .....). Sampai air dalam tangki pon dah abis aku kerjekan!!! Agak nyer tengah angin rajin kot! Ha3.......

8 ulasan:

kiwi berkata...

salam..sy x thu..huhu..sy pn jrg bkk blog sbb tenet x leh tenet...

eelobor berkata...

hehehe, bukan selalu dtg time cam gitu kan?

Deqna berkata...

tu diaa aura rajin datang menerpa...haha.. saya pun sama kalau mencuci pun mesti sampai berkali2.. sbb suka longgok sampai seminggu..hehe

azzey berkata...

kiwi: tulah....gerammmm sgt! lately line tenet bengong2 sikit!!!......tq sudi ziarah ek:)nt sy ziarah blog kiwi plak...

azzey berkata...

eelobor: ha3...mcm fhm2 jerk....hi3....kekadang 1 bln skali jerk pon !!! kah3.....

azzey berkata...

Deqna: hu3....bl aura rajin dtg....sume rs nak cuci bersih!!! walhal bkn ada baby @ budak kecik pon. ...tp bl dh kemalasan melanda...susah nk citer!!! ha3...

ArELeEz berkata...

bile la angin rajin org nak dtg nie..?! hu3..

azzey berkata...

Areleez: pnh ke ada angin cam gtu....??? hu3...rs mcm x de jerk.....angin mim...alif...lam...sin....mmg ade...hi3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs