UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 28 Ogos 2010

INILAH AIR KATIRA !

~ Inilah AIR KATIRA...... Tinggal separuh, coz dah kena 'belasah'.....he3......


Semalam aku citer tentang Air Katira kannnnnnn. So pada sesape yang tek penah tengok, minum dan terjumpa air ni.....inilah rupa bentuknya.......

Airnya cam aku citer.....kaler hijau, then cam ada rasa susu. Mungkin dicampurkan dengan susu. Kat dalam air tu......macam air soya cincau......ada cincau, then barli, dan ada juga yang macam cincau tu tapi bulat2 warna merah tu......

Yang pasti memang rasanya sedap dan special sebab bulan pose je senang nak dapat air ni!

6 ulasan:

eelobor berkata...

nti nk kena cuba cari, sbb sblm ni mmg tak perasan sbb tak alert sgt kut

azzey berkata...

eelobor: blh le cuba cari nanti.....

soclose2213 berkata...

sajaerr la tuh menduga keimananku..sedapnya...

azzey berkata...

SC: ha3....sker2.....kita pun terduga ni.....lbt lg nk buka nih....

ArELeEz berkata...

semlm, ade gak nampak air kaler macam nie. tp, xsure la plak name dia hape?! sbb xnampak sgt tulisan, xpakai spec maa.. uhuks3..

azzey berkata...

Areleez: dh jumpa ke air katira ni.....tp rs2 nyer masa pegi ari tu, mmg x npk pun....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs