UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 18 Ogos 2010

CUACA YANG TAK MENENTU

Sekarang ni cuaca tak menentu.....sekejap hujan......sekejap panas. Macam 2-3 hari lepas hujan jerk waktu petang. Hari ni plak nampak macam okay.......Tapi tak boleh nak jangka juga. kalau tak, takkan lah orang kata " Ku sangka panas hingga ke petang.....Rupa nyer hujan di tengah hari.....".....Hu3....sentimental la plak.....
Bukan ape....bila hujan2 waktu petang ni....aku kesian dengan peniaga2 kat bazar Ramadan tu. Takut banyak jualan yang tak habis nanti! Dah lah diaorang tu amik kesempatan berniaga bulan Ramadan untuk cari duit raya....Tu yang kesian tu. Tapi nak buat macam mana.....hujan pon rezeki juga. So, tawakkal dan redha je lah kan. Mudah2an Dia akan beri yang lebih baik lagi sebagai ganti.
*Harap2 kejadian buruk yang menimpa para peniaga bazar Ramadan kat Melaka hari tu, takkan berlaku lagi........

3 ulasan:

velasrizal berkata...

tu la..skrg ni kalo nk kuar rmh kena wat ramalan kajicuaca dulu..

Jom Shopping Raya Di Masjid India KL

ArELeEz berkata...

tido time ujan mmg best! hiks.. err.. larik tajuk, ek? ;P

azzey berkata...

velasrizal: ha3...betul tu....:)

Areleez: mmg lambat faham la budak sekor ni....hi3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs