UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 24 Ogos 2010

CUBA 'BERKENALAN' NGAN MR STREAMYX

HAHA.....Dah tak de orang lagi nak dijadikan kenalan. Dengan Mr Streamyx gak aku nak berkawan. Tapi kalau 'dia' mendatangkan kebaikan untuk aku apa salah nya kannnnnnnn.........:)

Aku dah amik borang kat TM semalam. Rasa macam ter'bekenan' le pulak! Sementelahan......(ha3....amik ko ayat purbakala sudah kuar.....) line tenet broadband aku dah cam 'hidup segan, mati tak mau jerk'....tu yang rasa macam nak bertukar angin tu.

Tapi masih dalam peringkat penelitian dan insyaallah akan dipertimbangkan setelah urusan timbang tara boleh dijalankan! Hu3........

Korang tak nak berhijrah ke? Atau pon korang jenis yang setia, tak macam aku.......hi3......:P

8 ulasan:

soclose2213 berkata...

dah lama pki strimix tu.. line memang tip top aje..

tp nak amik broadband gak klu outstation sonang..

azzey berkata...

SC:Itu yg nak tkr ke streamyx tu.....broadband ni tgk tpt gak.....klu line problem tu yg skt ati tu....

ikiqzana berkata...

azzey.. streamyx ngan broadband pon sy ada. tapi lebih baik line streamyx.. laju gilos line. klu yg broadband dh mcm beruk band la plak.. hampehh lembab...hihihi

salam kenal azzey.

azzey berkata...

ikiqzana: itulah...ltk kat zooo lg bagus! beruk pon x hingin nka guna....dia lompat pokok ke pokok lg laju ! geram bila angin lembap dia datang!!!

slm knl jg.....:)

ArELeEz berkata...

borang yg netbook tu kah?

eelobor berkata...

memang di sokong2 tanpa bantahan lagi. streamyx is the best service provider

ardinihumaira berkata...

dni nak gak streamyx kak.lanje dni plishh :D

azzey berkata...

Areleez: yelah yg tulah....mak punya jd ke?

eelobor: yes....sokong jg!

ardinihumaira: akak pun pecah tabung ni......kah3......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs