UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 17 Ogos 2010

AKU HAIRAN BIN AJAIB

Aku hairan sebab ada masalah dengan claim yang aku buat untuk travel ke Putrajaya masa attend kursus bulan lepas.Hairan sebab.......staff yang in charge kata....ada query .....Walhal bukan melibatkan jumlah berbilion pon! Then inilah first time aku buat claim......
Bila ditanya balik....dia kata masalah dengan no akaun gaji aku. Tak match dengan rekod sebelum ni.......Yang pelik nyer dah almost 1 year aku kat sini itulah satu2 nyer akaun yang aku guna untuk kemasukan gaji. Tak pernah tukar pon.......Haiiiiiiiii.....pening2.......
SO, sekarang ni salah sape ek? salah aku ke.....Salah staff tu ke......ATAU......No akaun kat dalam system tu yang boleh bertukar sendiri ikut sker.......Ishk2......

4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

salah staff kot. pelik gak tu kak.. isk3

azzey berkata...

ardinihumaira: x tau la dni....spi hr ni akak pelik & masih mencari jawapan!.....hu3

ArELeEz berkata...

ha3.. lu pikir la sendirik..! ;D

azzey berkata...

Areleez: ha3....x tercapai akalku!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs