UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 24 Ogos 2010

10 KEPING SETEM 50 SEN UNTUK 10 KAD RAYA

~ TQ GOOGLE


Kelmarin, aku dah siap2 beli 10 keping setem 50 sen untuk 10 keping kad raya yang aku beli hari tu. Sumenyer untuk diposkan.....(yelah mesti untuk pos ye tak?.......takkan nak simpan kat album setem pulak....hu3...)

Cuma kad2 raya jerk lagi yang beulm siap ditulis . Plan nak tulis malam tadi....terbabas! Coz mengantuks yang teramat sangat!!!

Insyaallah hari ni aku cuba siapkan. So esok lusa, dah boleh poskan. Boleh kad2 tu sampai kepada penerima sebelum hari raya. Kalau sampai selepas raya.....kurang lah sikit 'feel' nyer........Silap2 orang tak bukak pun kad tu! hu3.......

5 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni lom beli lagi kad raya tuk deen hehe

Wak Jengkol berkata...

salam ziarah..

jgn lupa pos kt wak satu..dah lama sangat tak dapt kad raya..hehehe

azzey berkata...

ardinihumaira: beli2 cepat!...penting tu....utk yg tersayang....:P

WJ: blh je wak...bg address, nt sy send! he3....

ArELeEz berkata...

eh2! skang paling minima pun 60 sen maa..

azzey berkata...

Areleez; sape ckp....promosi lh sekarang.....1 ogos mula...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs