Hari ni aku nak pegi bayar bil broadband. Tapi sebelum bayar tu aku nak kasi komplen sikit kat service centre dia. Dah le lately ni, line tenet lembap giler.......tapi bil tetap sampai on time! Tentang bil pandai plak kuar on time, tapi line tak nak 'on time'! Tu yang gerammmmmmmm tu!!!
Satu hal lagi, aku confused bil untuk bulan ni ada extra RM2.75 . Tapi dalam bil tak de mentioned extra charges. Then, dah 4 bulan lebih aku guna brodband ni.....ni lah kali pertama bil 'ter'lebih. Tu yang musykil tu.
Aku mesti mintak diaorang expalin betul2 kenapa bil aku jadi cam gitu......baru aku akan buat bayaran. Yelah kita mesti tau hak kita kannnnnnnnn.......
Satu hal lagi, aku confused bil untuk bulan ni ada extra RM2.75 . Tapi dalam bil tak de mentioned extra charges. Then, dah 4 bulan lebih aku guna brodband ni.....ni lah kali pertama bil 'ter'lebih. Tu yang musykil tu.
Aku mesti mintak diaorang expalin betul2 kenapa bil aku jadi cam gitu......baru aku akan buat bayaran. Yelah kita mesti tau hak kita kannnnnnnnn.......
3 ulasan:
dia charge bil tu RM2.75 kak :)
heheh, setuju sis. HAK kita biar di perjelaskan betul. bukan pasal nilai cuma tak mahu ada unsur2 negatif kan?
ardinhumaira: haah betullah tu dni.....:(
eelobor: Yelah kannnnn....HAK kita tetaplah HAK kita! :)
Catat Ulasan