UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 3 Ogos 2010

DaH MaKiN RaMai DaH......

Last Sunday........saje kuar jalan2 sambil cari makan ngan My Hubby kat Tesco.Terkejut aku bila tengok punyer ramai orang kat kaunter bayaran tengah berbaris.....Tu beluml agi yang tengah mencari2 barang kat sume sudut!

Dan dah makin banyak Baju Melayu dan Baju Kurung yang dijual. Orang pon dah makin ramai yang pilih2 baju untuk anak masing2.Memang happening!!!


~ Tq Google


Itulah dia penangan nak raya. Tu belum lagi hari2 last nak sambut raya nanti. Makin berpusu2 lah orang ke shopping2 kompleks..... tak pon gerai2 yang tumbuh cam cendawan lepas ujan! Bila ujan dah kurang....cendawan pon ikut layu sama.....hu3........(Korang faham ke perumpamaan aku nih????....sker2 hati lah ye nak tafsirkan.....ha3.......)

Tak kisahlah nak shopping......Nak meraikan kedatangan Ramadan dan Syawal. Tapi ingat ye......janagan sampai berhabis....bergolok bergadai. Ukur baju di badan sendiri....Jangan dok sibuk2 pi ukur kat badan orang lain.....Buruk padah nyer......

6 ulasan:

Shu Shinju berkata...

betul tu azzey... shopping tu ingt2 lah org yg x berkemampuan...

azzey berkata...

Shu Shinju: ye lah kan....klu ade rezeki lebih tu..hulur2 lah pd yg memerlukan.....mulakan dgn keluarga kita dulu....

ardinihumaira berkata...

betul3... boleh sedekah pada jiran2 terdekat yang tak berkemampuan.. ;D

azzey berkata...

ardinihumaira: haah, betul tu dni...kekadang kita pon terlepas pandang dgn perkara2 mcm ni....

ArELeEz berkata...

tlg ukurkan badan i, please..! ha3..

azzey berkata...

Areleez: tak cukup tali pengukur nak ukur.....kui3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs