UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 3 Ogos 2010

RaSe BaRu LaGi........

~ Memori Raya tahun lepas (September 2009)....Jalan2 beraya......


Tak terasa dah masuk bulan Ogos 2010. Bulan depan dah masuk bulan September. Rasa baru lagi aku jalan2 pegi beraya.....Ni dah nak dekat pose.....dan tak lama lagi dah nak raya. Macam tak pecaya jerk.......

Sekejap sangat masa berlalu kannnnnnnn........Dari minggu bertukar bulan......dan dari bulan berganti tahun........Umur pon makin meningkat......hu3.......

Apa yang diharapkan......mudah2an dengan pertukaran tahun....dan dengan bertambah nyer usia......sikap kita pon akan menjadi lebih baik dari sebelum nyer......Dan mudah2an sempena kedatangan bulan Ramadhan tak lama lagi, amalan kita makin bertambah baik juga.....Insyaallah......

4 ulasan:

Shu Shinju berkata...

yer azzey...skrg ni cepat jer masa berjalan... xsedar dah nak puasa dah...

azzey berkata...

Shu Shinju: yelah....rasa baru lagi hulur duit raya kat anak2 buah....dh nk kena hulur lagi tahun ni.....hu3....ha3......

ArELeEz berkata...

wa dah xsabar nak makan nasik impit lauk ayam yg mak masak nih! slurrppp2!! ;P

azzey berkata...

Areleez: dpt mkn nasi putih ngan ikan masak dlm daun pisang tu pon dh kira bagus pagi2 raya...hu3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs