UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 2 Ogos 2010

TaK SaBaR NaK GoReNg!

Ha3......Memang tak sabar. Dalam fikiran ni dah terbayang2 dah rupa bentuknyer......Nak tau hape???

Actually, My frenz Rosni.. balik kampung hari Jumaat lepas. Dia ni mek kelate. So, aku pon amik le peluang untuk kirim keropok lekor suruh dia beli kat sana. Coz, keropok lekor sana terasa isi ikannyer.......

Bukan nak kata yang jual kat sini tak sedap....tapi yang aku penah makan memang banyak tak sedap daripada sedap! ha3...... Lebih rasa tepung dari ikan!!! Tu yang a litke bit tak puas ati tuh.....

So, petang ni tak sabar nak balik umah.......nak goreng keropok lekor. Mesti bila dah goreng jadi macam ni......


~ By Google.....

Pas goreng tu....panas2 lagi.....then cicah plak ngan sos........Pekena dengan kopi 'O' panas. Pasti terangkat!!!!!! Tak caya? Cubalah.....ha3......

p/s: Alaamk petang ni ada senamrobik...Pegi ke tak pegi ni.......kemalasan melanda.....hadoiiiyaiiii!!!!!!!!

7 ulasan:

soclose2213 berkata...

cedapnya.. nak sikit..@___@

azzey berkata...

SC: meh dtg kajang....kul 5.00 nt kita mkn puas2!!! ha3...

ardinihumaira berkata...

sedap! dni suka sangat makan keropok.. nyum3 :)

ardinihumaira berkata...

sedap! dni suka sangat makan keropok.. nyum3 :)

azzey berkata...

ardinihumaira: mmg sedap! dh goreng dh pon td....hu3.....

ArELeEz berkata...

dah jemulah! kalau ayam goreng, i xkan jemu2 punye..! pecayalah! hiks..

azzey berkata...

Areleez: bawak2 le insaf ye cik puan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs