UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 9 Ogos 2010

SAMBAL IKAN BILIS MAK YANG TERBAIKKKKKKKKKK!!!!!!!!

~ Sambal tumis ikan bilis mak aku yang terbaikkkkkkkkkkk.........

Hoorayyyyyyyy!!!! Finally dapat gak aku makan Sambal Tumis ikan Bilis mak aku yang dah lama aku idam2 kan! Tapi semalam ikan bilis nan ado........so, mak aku belasah jerk guna ikan tamban, Tapi tetap meletopppppppp!!!

Sampai 3 pinggan aku makan. Coz, prinsip aku.....NO DIET DURING BALIK KAMPUNG SESSION , HOKAY!!!!!! Ha3.........Diet2 tolak tepi. Lagi pon dah nak pose. Then bulan pose ni aku tak de plan balik kampung. So, memang layan abis lah masakan mak aku semalam.

Kebetulan my bro and my sista pon ada dengan family memasing. Maka berkelah le we alls petang semalam di rumah mak........

Makan punya makan.....tau2 dah kenyang. Memang puas makan air tangan mak ni. Time kasih mak. Sayangggggggggggg mak sesangat!!!!

6 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

makan ngan nasi lemak sodap ni..... buat entry banyak2 pasal makan kan dah puasa nanti malam baruboleh buat ya entries makanan

ardinihumaira berkata...

slurppppppppppppp!
dni terliur ni kak.. nak mintak sket. sonbb sobbb

azzey berkata...

Sharinginfoz: mmg sedap.....tp sy prefer mkn ngan nasi putih panas2......sedap sgt!!!:)

azzey berkata...

ardinihumaira: terliur ek? alaaaaaa.....dh tinggal kenangan jerk.....camne nk kasi? ha3....

ArELeEz berkata...

masih t'kenang2 kesodapannye, owhh.. slurpp2..

azzey berkata...

Areleez: haah kan....lupakn jelah yang lain......hu3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs