UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 9 Ogos 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME & HAPPY BIRTHDAY TO HIM ALSO!!!

~ From Left: My litle bro, me wif kak yong & my SIL.......

"Happy birthday to me, happy birthday to me.......Happy birthday to him , happy birthday to him alsooooooooooooo!!!!!!!!"

Ha3......best tak lagu tu? Alhamdulillah Allah panjangkan umur aku setahun lagi. Dapat lagi sambut tarikh yang sama setiap tahun.....07/08......Tak de hadiah paling bermakna, selain daripada doa2 dari insan tersayang.....

Ucapan ringkas from my hubby yang cukup romantis skali....ahakssssssss ( Sila jangan termuntah ek.......)

" Selamat Hari jadi yang ke....... sayang. Abang harap sayang happy hidup dengan abang. Always luv u babe.....mmmuahhhhhhhhh!!!!!!!"

Dan alhamdulillah juga coz aku dapat lagi wish happy birthday untuk my litlle bro tahun ni. Dengan pesanan......time kasih atas ucapan happy birthday untuk akak ye. So sweet, biarpon ucapan by sms jerk.....tapi dah nama nyer dari adik......aku akan simpan sms tu sampai birthday tahun depan plak! Samalah macam sms dari my hubby tu......kah3.......Aku pon doakan adik lelaki aku tu panjang umur, sihat selalu dan jadi anak, suami dan bapa yang bertanggungjawab.....

Kalau u alls nak tau......tarikh birthday kami berdua memang dekat2. Aku, pada 07/08.....dan my bro on 08/08.......so memang senang nak ingat......

p/s: Next year u alls boleh sediakan hadiah serba dua untuk kami ye.......hi3.....

4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

epi bday kak! semoga panjang umo murah rezeki dirahmati Allah dikurniakan kebahagiaan dunia wal akhirat. aminnn ;)

azzey berkata...

ardinihumaira: tq dik! moga2 awak pon sihat2 je dan happy slalu.....mudah2an cpt2 mkn nasi minyak ye....:)

ArELeEz berkata...

happy besday to u! he3..

azzey berkata...

Areleez: aik!! wish jerk? x de hadiah2 kah??? kui3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs