UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 13 Ogos 2010

MY PRINCESS......

~ Wif my princess.....

Balik kampung baru2 ni.....aku tengok dah makin besor my princess ni. Dah anak dara dah. Rasa cepat sangat masa berlalu. Memang tak terasa......

Bila berdiri dah hampir sama tinggi dengan aku. Baju pon dah boleh kongsi.......Cuma kekadang kerenah remaja dia yang susah sikit nak di fahami........

Beselah.....budak2 sekarang. Kekadang, suka bercerita tanpa kita minta......kekadang plak banyak mendiamkan diri jerk. Apa pon aku sentiasa doakan dia dalam perlindungan Allah swt. Mudah2an My princess yang sorang ni.........FATIN NORALYANI NADHIRAH......akan menjadi anak yang solehah dan bahagia di dunia hingga ke akhirat nanti. Amin......

12 ulasan:

icee-yah berkata...

amin..doa ibu selalu dimakbulkan:)

azzey berkata...

icee-yah: tq dik! :)

eelobor berkata...

doa ibu yang penting untuk kebaikan anak2.

nota: pernah komen dlm entri sblm nie berkenaan hadiah utk ibu. tak syak lagi, hehehehe

Solehah berkata...

kak, macam adik dengan kakak la..hehe

ardinihumaira berkata...

;) amin...


kak, kasi tips kecantikan plihhh :D akak nampak muda la

ArELeEz berkata...

kpd solehah: leh, hang jgn ckp camtu sbb nanti kakak aku buleh jadik kembang semangkuk! ha3.. larikkss..!

azzey berkata...

eelobor: mmg doa ibu Allah makbulkan.....mudah2an....amin...

p/s: he3.....-_-....senyum sampai ke telinga....he3...tq2...syukran2...

azzey berkata...

Solehah: alamak!.....x de duit kecik le dik oiiii....duit besor pon dah x bp nampak nih....hu3.....

azzey berkata...

ardinihumaira: aiyoyo......ni kene bukak salon ni....he3....x de tips sgt pon.....umur tu pd angaka jerk....jiwa kene muda sokmo...kah3.....

azzey berkata...

Areleez: ha3....hu3....hi3....nk wat camane kan.....dh ketentuan Tuhan begitu.....redha je lah.....ha3....

Deqna berkata...

haahlah cam kakak dan adik.. cayalah...
apa rahsianya nie?

azzey berkata...

Deqna: ha3....i likeeeeeee it!!!....rahsia....biarlah rahsia....he3.....x de pe rahsia lah....jg apa yg patut jerk.....awak pon cun....bergetah lagi!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs