UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 26 Ogos 2010

KENA ADA INISIATIF SENDIRI UNTUK CONFIRM

Aku baru jerk selesai siapkan dokumen2 untuk melayakkan aku disahkan dalam jawatan. Kalut sekejap! Actually, every time balik kursus, exam atau seminar dan every time dapat jerk sijil kursus2 dan exam tu..................aku akan makesure sume dokumen2 tu aku fotostate dan submit kepada staff yang incharge dalam unit aku. Then, macam yang dimaklumkan sebelum ni..........staff yang berkenaan lah yang akan forwardkan dokumen2 tu ke bahagian HRD untuk further action!

But the problem is, semalam aku dapat tau officemate yang 1 batch dengan aku dah selamat diforwardkan dokumen2 dia untuk confirm. Bila aku tanya tentang status aku, staff HRD yang incharge tu kata dia tak terima pun apa2 dokumen daripada aku. So upset!!! At last....selepas explaination daripada dia, kesimpulannya yang aku boleh buat......"jangan harapkan orang sangat......sendiri mau ingat!!!"

Aku malas nak bising2. Yang penting aku confirm cepat! So hari ni aku gigihlah daripada pagi tadi siapkan sume dokumen2 yang diperlukan dan submit sendiri terus ke HRD by tangan aku sendiri! Diulangi ye....tangan aku sendiri!

Harap2 sume berjalan lancar. Coz, sume exam dan kursus yang wajib aku dah attend. So, tak de sebab untuk aku lengah2kan perkara ni. Doa2kan ye kengkawan.......

P/s: Malas nak salahkan sesape..........kita perbetulkan je lah diri kita.....aku pun salah gak, harapkan orang jerk...sib baik tak terlambat sangat lagi....

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

huhu... baik buat sendiri kan kak..

azzey berkata...

ardinihumaira: sng citer kn dni.....puas hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs