UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 5 Ogos 2010

JuSt To ShArE = LovE

~ Love from Google

Just to share..........



If you love SOMEBODY..........
Let him/her go
If he/she...........COME BACK to you
He's/She's YOURS
BUT......
If he/she .......DOESN'T
It is.....
NEVER WAS!!!!!



*
Sekadar untuk berkongsi....... Yang penting ingat, walau apa juga 'kehilangan ' yang dialami....kita masih ada Allah yang memiliki kita.....

8 ulasan:

Ryan Valentine berkata...

i hope i can love god more..

eelobor berkata...

hehehehe, tak tepat jgk kut. pernah kehilangan suatu ketika dahulu. tp bila bersua kembali dh x boleh nak buat aper sbb dh berpunya. so?

ardinihumaira berkata...

;) let him/her go... bagi dni... betul! hehe. sebab dni dan deen saling membiarkan masing2 tanpa cinta selama beberapa bulan dan sepanjang tempoh tu kami rindu cinta membuak2 sampai skang dah rasa takmo dah wat keje berpisah bagai. biau la long distance pun redha aje lah. hehe.. long distance ni memang susah... sampai satu saat kita rasa cam mungkin dia ada lain kat sana.. dia pun rasa kita cemtu.. pastu masing2 rasa baik berpisah je.. walhal makin lama makin cinta... skang, InsyaAllah ke jinjang pelamin. doakan kami kak :) hari ni anivesry dni & deen ^__^ kami bahagia... hehe.. dni doakan akak dan cik abang bahagia hingga ke akhirnya. aminn

Sharinginfoz berkata...

benda yang susah nak buat kan

azzey berkata...

Ryan Valentine: Yeah..u r right!!!

azzey berkata...

eelobor: hu3....tu nama nyer tak de jodoh...bertemu utk seketika jerk tu...so kena redha lah....

azzey berkata...

ardinihumaira: alhamdulillah.....panjang juga jodoh nyer. Mudah2an sampai ke jinjang pelamin & bahagia dunia akhirat. Happy anniversarry to u & ur Deen....Jaga diri & jaga nama baik ibu bapa. Itu penting. Dan ingat Allah walau di mana pon kita k! Tq....:)

azzey berkata...

Sharinginfoz: Mmg susah ..sy akui...tp di situlah letak nyer nilai redha....kannnnnn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs