UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 28 Ogos 2010

IDEA MENULIS BLOG

Aku memang sker tulis blog. Everyday mesti nak update, paling tak pun 1 entry. Aku tulis ape saje yang terlintas di fikiran. Asalkan tak menyentuh sensitiviti orang lain. Kalau ada yang tersentuh.....aku mintak maaf banyak2.

Tujuan utama aku menulis dalam blog, bukan sebab nak kejar income sangat........tapi kalau ada bagus juga.....he3.......Tapi yang sebenarnya, memang aku sker. Lagi2 kalau 2 dapat feedback yang baik dari kengkawan dan sape2 je yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni.Maklumlah aku baru sangat lagi daalm blogger's world. Masih kuranggggggg ilmu!

Kadang2 otak rasa jem juga nak dapat idea.....hu3......Tapi bila idea datang je, terus tulis. Kalau tak dapat tulis on the spot, save dalam notebook @ handphone dulu. Itu cara aku. Lain orang lain caranya.

Ada masanya tengok TV pun boleh datang idea......Dengar orang bersembang pun datang idea......baca suratkhabar @ majalah pun datang idea........Memerhatikan keadaan sekeliling pun datang idea. So, idea menulis blog tak de formula tertentu yang boleh dijelaskan. Bergantung pada seseorang dan keadaan.

Bagi aku selagi terdaya dan selagi tak kering idea........aku akan keep on blogging. Sebab memang aku sker!

4 ulasan:

eelobor berkata...

tu la, bg eelobor kekadang seronok menulis blog & kekadang boring pun ada. pas2 ni nak kurangkan aktivi berblog ni

azzey berkata...

eelobor: setakat ni x pnh boring lg.....boring bl x de idea je....hi3....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

org lebih kpd entry b'gambar. klu xde gambar cam xde idea plak nak tulis hape..?!

azzey berkata...

Areleez: ikut mana sempat je.....janji ada je idea.....terus update...hi3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs