UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 18 Jun 2010

ImAm MuDa ... LaTeSt InFo


Program Imam Muda bersiaran seperti biasa hari ini, Jumaat jam 9.00 malam. Pada minggu ke-4 ini tugasan yang diberi ialah membanteras gejala samseng jalanan dengan kerjasama Anggota Polis Cawangan Trafik Johor. Pelajar imam Muda diberi tugasan untuk memberi motivasi kepada samseng2 jalanan yang ditahan dalam operasi itu.

Kesemua pelajar memberikan komitmen yang terbaik....tetapi adat pertandingan....ada menang dan ada kalah. Memetik kata2 Dato' Hasan Mahmud Al Hafiz , selaku Pengetua Imam Muda ....."Tiada kejayaan tanpa perjuangan.....Tiada perjuangan tanpa pengorbanan....Tiada pengorbanan tanpa penyingkiran salah seorang pelajar Imam Muda...."

Nampaknya nasib tidak menyebelahi Abe Syara, seorang graduan IPTA yang berasal dari Bumi Kenyalang, Sarawak. Beliau tersingkir. Ini bermakna tinggal lagi 9 pelajar Imam Muda yang akan meneruskan perjuangan mereka di minggu hadapan.....

Sama2lah kita saksikan nanti.....

4 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

yg t'singkit tu pon, musti ramai makcik2 kat luar tu yg nak jadikkan menantu. kan3..?? he3..

shuhadah Zainol berkata...

patutnya..imam muda diorang x bleh singkirkan mana2 peserta... biar stay sampai 10minggu..then pilih yg paling layak jer.. kalau diorang wat sistem singkir menyingkir ni.. yg tersingkir x dapat lagi nak mendalami ilmu agama...sgt rugi... tul x?

xyah la ikut sgt style AF tu... huhuhuhu..

azzey berkata...

Areleez : Haah....coz beliau imam muda yg chumel gitu...ahakssss....

azzey berkata...

Shu : Dari satu segi betol kata awak tu...yelah at least ....dapat mendalami ilmu agama hingga ke akhirnya....TAPI...kalau kita pandang dr susut pertandingan..so terpaksalah ada penyingkiran untuk mengukur tahap kebolehan peserta dlm setiap tugasan yang diberi.....Anyway kita terus support program yag berilmiah mcm ni okay kawan2....he3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs