UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 17 Jun 2010

SEnyUM = SmiLe

~ Tq Google.....

~ SMILE....SENYUMLAH

Kadang2 aku terfikir kenapalah ada orang yang susah sangat nak senyum? Bukan kena bayar pun... Bukan kena penalti pun kalau terover senyum sekalipun...... Bukan terkena jangkitan penyakit pun....... Tapi masih ada juga orang yang susahhhhhhhhhhhh sangattttttttttt nak senyum.
Based on my own experience....I meet a lot of people which is very hard to smile. Don't know why..... Even I 'offer' myself to smile ,but their responsed was very bad..... hmmmm....
Tak susah pun nak senyum ni, setakat menggerakkan otot2 di sekitar mulut kita jerk..... Dengan senyum kita dapat kawan, Ada kawan terjalinlah perhubungan. Dengan perhubungan, akan terbina pelbagai urusan. Urusan peribadi ; boleh dapat jodoh ... he3..., urusan perniagaan ; menambahkan income, urusan kemasyarakatan ; untuk kebaikan bersama ..... haaaaa kan banyak kebaikannya tu.
Jadi lepas ni murah2kanlah senyuman tu ek...Mudah2an dapat juga pahala.....he3...Tapi AWASSSSSSS !!!!!! Jangan pulak senyum tak bertempat..... Nanti di kata tak betul pulak....hahaha....


4 ulasan:

~suNshiNe~ berkata...

saya suka senyum..sambil makan senyum, tidur senyum, mandi senyum, jalan pun sambil tersenyum...adakah....

azzey berkata...

Sunshine: ahaaaaaaa.....dah lain pattern jerk kalau mcm tu py senyum.....unik tu....he3.....

ArELeEz berkata...

err.. raihan ade wat lagu pasal senyum kan? jom nyanyi jom! ;P

azzey berkata...

Areleez : Jom.....amik nafas duluuuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs