UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 27 Jun 2010

ALaMaK DaH DeKaT DaH !!!

~ Credit to google.....

Pejam celik, pejam celik.....dah masuk bulan Jun 2010, bersamaan dengan bulan Rejab 1431. Lebih kurang sebulan lebih je lagi nak masuk ke bulan Ramadhan......

Haiiiiiiiii, cepatnya.......dah dekat dah......Pose tak abis ganti lagi nih......

Raye hari tu nak wat pose enam.....banyak sangat plak jemputan rumah terbuka kat office nih....tapi itu alasan je, yang betulnya aku yang tak pandai arrange masa.......hu3.....

Alamak dah dekat dah !!! Kena ganti cepat2 nih......nanti sampai dah masuk Ramadhan tak terganti juga.....Aku juga yang tanggung dosa......

Haiiiiiiiiiii, cepatmya......dah dekat dah......biarlah ape orang nak kata.......Aku kene abiskan ganti pose dalam tempoh terdekat ni juga....... Jamuan ke, hape ke......pejamkan mata, pekakkan telinga......

Alamak dah dekat dah !!! Tahun ni , aku nekad tak nak lagi lengah2kan macam ni......... Aku yang siksa........Sorang2 pose....... Semangat kene lagi kuat le..... Kengkawan lain dah ganti sume.....

Alahaiiiiiiiiii............

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

same la.. sok org baru nak start pose balik. hu3..

azzey berkata...

Areleez : Org tgh 'MC' nih......hu3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs