UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 15 Jun 2010

GerAMMMMMMMMMNyE...TaK aDiL UnTuK aKu !!!!

~ tq mr google... Gerammmmmm grrrrrrr ....



GERAMMMMMM NYE aku hari ni...... memang tak adil untuk aku , bila ada orang anggap aku ni sombong....

Diorang faham tak istilah @ definisi sombong tu hape ???

Diorang baca tak definisi dalam Kamus Dewan makna sombong tu hape ???

Sombong tu (lebih kurang maknanya), kalau kita memalingkan muka bila di sapa dengan sengaja, tak nak menyapa orang2 di sekeliling kita, asyik tunjuk muka masam jerk...tak kena tempat dan yang seumpama serta sewaktu dengannya.....

Tapi bukannya bila kita tengah wat keje kita, tak usik orang pun..tiba2 orang kata kita sombong krn semata2 kita tak de mood nak wat lawak atau bersembang masa tu !!!!! Kita ni manusia... ada masa on & off nya. Tapi orang kat sekeliling kita senang2 kata kita sombong tanpa usul periksa !!!!!

Inilah yang terjadi kat aku hari ni. Nak je aku belasah dan cilikan je mulut2 yang suka2 kata aku sombong... Lately , aku tak berapa sihat...I also don't know why .... Takkan lah 24 hours aku nak sengih je ngan orang... Takkan most of the time aku nak say hai to all the people around me.... Nanti orang kata aku sewel plak....

Tapi 'orang2' yang tak faham situasi orang lain ni...senang2 mulut dia je kata aku sombong.....

Memang aku gerammmmmmmmmm dan memang unfair untuk aku !!!!
















6 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

hmmmm macam2 diaorang ni.. takkan nak main-main selalu kan.. masa kerja kerja le...

Followers 400

azzey berkata...

Betullah tu... tp diaorang ni yang tak reti bahasa...bhs lembutnya, kurang pemahaman .... nak je sembur mcm tu dpn2...nanti terasa sangat plak...ishk ishk ...mmg gerammmmm !!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

alaa.. xyah layanz.. wat derk jer.. sbb if layanz, nanti wat kite jadik kusut! org pon selalu kene cop sombong. lantaklah! xkenal maka xcinta kan?

azzey berkata...

Areleez; Mmg taknak layan...tp bl dh byk kali... sakit hati wooo...ni yg lepas geram kat blog nih. !!!!!

~suNshiNe~ berkata...

biasala manusia..suka buat andaian..

azzey berkata...

Sunshine: tulah...kene plak yg jen mulut 'longkang' py....hahaha...ikut suka dia jerk nk ckp ape.....hi3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs