UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 19 Jun 2010

SuNSeT ViEw .... KuALa PeRLiS


Memang indah pemandangan matahari terbenam. Matahari terbenam atau dikenali juga sebagai sunset. Merupakan waktu dimana matahari terbenam di bawah garis ufuk, di bahagian barat.....

So, masa di Jeti Kuala Perlis baru2 ni, aku pun amik la kesempatan tunggu matahari terbenam. Dah lama nak snap gambar masa matahari terbenam ni, tapi tak berjaya. Masa pegi kursus kat Bagan Lalang hari tu pun ada cuba2 ......tapi rupa2nya skill belum menepati tahap piawaian yang sewajarnya....ha3......

Tapi kali ni, tak buang masa......snap gambar mana yang sempat..... so, you alls layanz jelah gambar ni sume hokay !!!!!

~ LOVE ...... SUNSET......

~ Love u forever & ever after.....



~ With my sista .......

~ Posing with my lovely mother.....

~ Lihatlah donia.....HE3.....My hubby....

~ Nice pose from my mum.....

~ From left:My hubby, Me, My mum, My sista , My princess & My BIL.....



6 ulasan:

ArELeEz berkata...

tangan pengkar! ha3.. larikkkkssssssss..!!

Shu Shinju berkata...

bestnye....tapi 1 jer.. perlis panas sgt..huhuhu...

azzey berkata...

Areleez : pengkar x pengkar....cuba test tgk...kot ada yg terpengkar oleh tgn yg pengkar itu...ha3..

azzey berkata...

Shu: may b dekat ngan laut...tp ms we alls pegi ari tu....ptgnya ujan....so x delah rasa sgt....nak2 plak blk masuk bilik...ada air cond....he3....

NeenaAnuar berkata...

nice sunset! ;)

azzey berkata...

Neena : Yeah..really nice dear....blh tngkn jiwa gitu...ahakssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs