UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 17 Jun 2010

PaNTaSNyA MaSa BeRLaLu

~ Jam Tangan



~ Jam Dinding




~ Jam meja ...hiasan yang comel....


Jam pastinya akan dikaitkan dengan masa. Sebut tentang masa....... arghhhhhhhh..... betapa cepatnya masa berlalu. Dari sehari ke sehari menjadi semingu. Dari semingu ke seminggu bertukar jadi sebulan. Dari sebulan ke sebulan bertukar menjadi setahun. Dan kemudian berganti tahun demi tahun.



Cepat sangat rasanya. Like today.....already Thursday, tomorrow will be Friday. Then follow by Saturday & Sunday. Dah cukup untuk melengkapkan kiraan satu minggu. Ni dah bulan Jun. Dah pun setengah tahun kita berada di tahun 2010. Aku pun dah setahun berhijrah ke sini. Rasa macam tak percaya jerk.......
Tapi sebenarnya putaran masa tu tetap sama. Sejak berabad2 lagi ......itulah kiraan masanya. Tengok jelah jam2 kat atas tu. Sumenye lengkap dengan kiraan angka 12. Tak ada pun yang 11 @ 10. Means, masa itu tetap sama. Kita yang merasakan ianya berlalu terlalu cepat..... Secara tak langsung, usia kita pun makin meningkat.....






4 ulasan:

~suNshiNe~ berkata...

tak sedar pun dah tengahari kan...

azzey berkata...

Sunshine : haah...ni pon dh petang.. x sabar nak balik...hi3....

ArELeEz berkata...

time is money! he3..

azzey berkata...

Areleez : money is duit....kui3.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs