UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 10 Jun 2010

MC oh MC ...... SaKiT PeRuT LaGi !!!

Tak tau kenapa..... lately, aku selalu sakit perut. Nak kata tersalah makan... rasenye tak kot, coz aku makan macam bese je. Tapi boleh katakan everyday, sakit perut. Rasa nak muntah pun ada. Bila jumpa doktor, dia kata angin.

So, hari Isnin lepas (07/06/2010), aku pon meng'MC' kan diri aku coz sakit perut. Ubat yang doktor bagi plak..... mak oiiiiiii, 4 jenis sumenye, dah lah besau2.....Rasa cekik je bila nak telan ...hu3.... Sila rujuk gambar di bawah hokay....

~ Inilah ubat2 yang doktor bagi ari tu...

Sampai ke ari ni....aku stil sakit lagi, walaupun tak lah kerap sangat. Ubat plak... tak luak mana pun....ha3.... Macam mana nak elok cepat !!!!!! Yelah dah ubat besau2 sangat, macam mana aku nak abiskan..... Jadi hiasan jelah ubat tu agknye, tak pun simpan je dalam handbag untuk saat-saat kecemasan ..... hu3....

4 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

take care... semoga cepat sembuh yerr.. ;)

ArELeEz berkata...

wat muzium ubat la.. lagik senang nak storage. ha3..

azzey berkata...

Neena: tq dear...

azzey berkata...

Areleez: ingat klu boleh dpt untung... mmg nak buat...nk jadi sharepartner x ???....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs