UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 23 Jun 2010

ShE WaS A BiG GirL ALrEaDy !!!

13 years ago.......She was a cute little baby.......BUT NOW........

She was a big girl already !!!!!

Who is that ?????

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

~ My baby.......

~ My sweetheart.....

~ My princess......

.....Dah jadi anak dara dah....... Memang tak terasa masa berlalu. Tau2 je dah ada anak dara sorang.....Rasa makin tua plak ( he3... baru terasa tua.....)

Dulu tapak kaki dia sebesar 2 jari kita jerk.....sekarang.....saiz kaki dia pulak lebih besar dari kita....hu3.....

Bertambah besar le tanggungjawab. Mengasuh anak kecil takkan sama mengasuh anak dara. Mudah2an aku terus diberi kekeuatan untuk menjalankan tanggungjawab dengan sebaiknya.....

8 ulasan:

ArELeEz berkata...

aah kan. pak cik lagik la.. ade ke dia kata a_bern cepat sgt besor sbb dia rase cam baru jer jumpe a_bern mase pak cik dtg kenalkan diri kat umah abang dolu. time goes by kan..

soclose2213 berkata...

cepatnya masa berlalu.. sama mcm sc tp anak baru 5 tahun, rasa kejap aje tgk dah beso & panjang aje....>.<

~suNshiNe~ berkata...

wah..cantik nye ank dara kak azzey nie...hehehe..

irfan pun makin membesar..next month dah 1 thn..best2..

azzey berkata...

Areleez: YEAH....time was changed...rase dia mcm budak jerk lagi...teringat masa dia mula2 becakap pelat2 lg dulu......dh besor dah...

P/S: Cakap ngan pakcik.....yg 'kecik' dulu pun dah makin beso @ kembang...yang sedang2 ...dah makin bertambah kembangggg...ada faham.....hahaha....

azzey berkata...

Sc: mmg pantasss sgt masa...dulu kita suap dia....skrg dia plak blh suap kita....

Lg 6-7 thn Sc pon akan rasa pengalaman yg sama....tungguuuuuuu...hu3....

azzey berkata...

Sunshine : Chanteq???? ade echanteq & secun ibunya ??? HAHAHA....Just kidding...Aset berharga tuh...aset dunia akhirat...

Irfan going to 1 year??? See...betapa cptnye masa kannnnnn..Take care of him...

ArELeEz berkata...

aah. pastu t'ingat bile dia kata, dia t'langgar umah ibu.. jejidak2 la.. ha3..

woit! xpaham la.. peribahasa karam singh walia ke tuh?

azzey berkata...

Areleez: HE3...Then.....pampers dia kata ...kecepes.... Nk minum dia kata nak mo...g kedai dia kata nak d...paling tak leh tahan bila dia kata yos pintu tu yos pintu tu 2-3 kali...tp abah dia x fhm2 gak....rupa2nya dia suruh close pintu tuh.....ha3...amik ko...

...yg mana x fhm??? bkk kamus ek >.....:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs