UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 26 Jun 2010

ImAm MuDa ... LaTeSt InFo (MiNggU Ke-5)

~ Tq Google

Malam tadi dah sampai minggu yang ke-5. Untuk minggu ini pelajar diberikan tugasan bersama2 dengan JAWI Wilayah Persekutuan dalam Operasi Mencegah Maksiat di sekitar bandaraya Kuala Lumpur. Pelajar dibahagikan kepada 3 kumpulan yang terdiri daripada 3 0rang ahli. Mereka ditugaskan untuk mentarbiah remaja2 yang ditangkap dalam operasi berkenaan.

Pelajar dinilai melalui ujian bertulis (50%) dan tugasan (50%). Minggu ini 3 pelajar yang berada di tangga terbawah ialah Aran, Syakir dan Miril.

Emosi jugak bila tiba part penyingkiran....Kalau boleh janganlah ada penyingkiran, coz sume pun bagus2 dan ada bakat masing2. Tapi dah memang adat pertandingan......Kesudahannya menyaksikan Syakir, 18 seorang pelajar tersingkir pada minggu ini.

So, tinggal lagi 8 pelajar yang akan meneruskan perjalanan masing2 dalam Imam Muda. Mudah2an mereka terus diberi kekuatan untuk bersaing di antara satu sama lain dan kita semua sama2lah terus menyokong program ini.

4 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

tak pernah tengok.... kena tengok ni nanti..... hari jumaat kan

azzey berkata...

Sharinginfoz: Yup !!! Setiap Jumaat @ 9.00 pm....Tengok nanti ek....kita bagi support program keagamaan mcm nih...

ArELeEz berkata...

alaa.. bese la tu.. adat pertandingan.. ade menang, ade kalah..

azzey berkata...

Areleez: Yelah nak wat camane....dah nama pun bertanding.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs