UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 15 Jun 2010

SaKiT2 BaDaN..... TaK Tau KeNaPA


Tak tau kenapa ...... lately aku selalu sakit2 badan. Dah bebakul2 rasanya ubat aku telan. Macam2 kaler, macam2 saiz, macam2 bentuk.... Dah banyak klinik dan doktor aku jumpa.. Baik doktor Melayu, Cina, India ... Punjabi pun ada..... tapi masalah aku ni tak okay juga...

Sampai aku dah jadi fedup nak pegi jumpa doktor. Tengok ubat pun aku dah muak. Dah lama dah masalah sakit2 badan aku ni... Tapi on & off. Klau kena, memang aku flat terus... macam battery hp tak cas. Tak leh wat apa pun. Nak keje pun malas... Sampai selera makan pon kekadang takde.....
Haiiiiii... tak taulah. Selagi daya aku ikhtiar lah macam manapun. Aku selalu bawak Ponstan (ubat tahan sakit) dalam handbag aku. Actually aku tak nak amalkan makan Ponstan nih... Tapi kalau dah terpaksa...aku belasah jerk.. daripada aku lesu dan tak boleh nak wat apa....Apalah nasib.. Sabau jelah...

2 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

jom gi syifa al hidayah jom..! org nak amik no. nie.. hu3..

azzey berkata...

Areleez: ada niat nak pegi..dah 2 kali pegi DARUS SYIFA..Adalah perubahan sikit.., tp ustaz tu pun suh dtg lg...cuma x de masa ni..bl nak g SYIFA AL HIDAYAH..amikkan le no sekali, klu pegi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs