UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 14 Julai 2010

AkU DiOFFeR LaGi... He3...

~ Tengok tu penceramah sudah mariiiiiiiiiiiii.....hu3......

Credit to google.........

Aku dioffer lagi ??? Macam artis plak bunyinye.....Ha3........ Offer ape tuh?

......Hmmmmmmmmmmmmmm...... Yang sebenornya, pagi tadi aku di datangi oleh salah seorang pegawai kat tempat koje aku nilah (jangan tak pecaya, pegawai yang datang jumpa aku, bukan aku yang pegi jumpa beliau........hu3........) ; beliau offer aku untuk join satu kursus on this coming 23rd. July...... Tajuk pon menarik! Menangani Gangguan Seksual.........

So aku pon tak nak fikir panjang lagi. Terus bagi nama kat En. Pegawai tu. Kursus tu pon sehari je. Boleh completekan kursus yang perlu aku attend 7 hari untuk setiap tahun tuh...... Sape2 yang koje gomen taulah kursus 7 hari yang aku maksudkan tuh kannnnnn.........

Sambil tu boleh jalan2 makan angin.....ha3..... Thanks a lot la En. Pegawai ! You memang cool!!! Next time offer lagi ek !..........

8 ulasan:

shuhadah Zainol berkata...

bagus azzey.. tambahkan knowledge.. wat katner tu?

Sharinginfoz berkata...

apa lagi berkursus le pulak

azzey berkata...

Shu Shinju: haah betol...kat Putrajaya...

p/s: Shu tau kan dh kene tag...
~ CUTE BLOGGER AWARD ~

azzey berkata...

Sharinginfoz: yele berkursus le sampai success!!! hu3.... tq

ArELeEz berkata...

kat sini, xde sape2 offer pun.. hu3.. sadis2..

azzey berkata...

Areleez: Hu3.....sian2...tu le untungnya keje cni....rmi yg knl...ha3......alhamdulillah.....

~suNshiNe~ berkata...

wah..tak pernah pegi kursus pon....
nak ikut boleh??

azzey berkata...

Sunshine: jom! blh jln2 cr makan.....ha3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs