UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 14 Julai 2010

GaMbAr2 PeMerHaTi YAnG TeRtiNGGal

~ From left: My litle sista (Areleez), my niece (nampak muka sikit je) & My BIL (Asrol)

Jangan silap faham ye....bukan pemerhati politik.....bukan juga pemerhati sukan.........tapai pemerhati masa AIM's Carnival tuh. Haruslah masukkan gambor tuan tanah kedaung yang punya blog aku copy gambor2 majlis tu.... Kalau tak boleh hangin satu badan .........ha3........

So, dah sah2lah adik aku si Areleez tu pemerhati pertama............

~ My niece yg chumel (Lip2) wif my BIL

Secondly, adik ipor aku yang lelaki nih (Asrol).......... seterusnya anak sedara aku yang chumelllllll nih....Lip2 (rinduuuuuuu aku kat dia).......

~ My niece (Odah) & my SIL (Aneem)

Dan, sorang lagi adik ipar aku yang pompuan nih.....Aneem wif her baby (Odah)......... CUMA.......Yang aku pelik sesangattttttttttt.........

Mana pegi sorang lagi adik aku.....satu2nya adik lelaki aku.......Nanti aku siasat dengan tuan tanah di atas tuh hokay !!! ha3.............

4 ulasan:

~suNshiNe~ berkata...

dia malu nak ambik gambar kot..he3..

ArELeEz berkata...

woit! abang ade la.. dia tgh usha mak buat gubahan. lupa lak nak snap gambar beliau.

azzey berkata...

Sunshine: bkn malu.....tp jd pemerhati dlm senyap.....ha3....

azzey berkata...

Areleez: ooo..itu mcm ka??? di nk cuba2 buat kt umah kot....kah3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs