UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 14 Julai 2010

Nak KoNgSi CItER JeRk.........

~ Adoiiii...sakit perut!!!!..... By google

Ni aku saja nak kongsi cite, luahan perasaan...... Ada sorang officemate aku nih, agak close gak dengan aku. Semalam dia sakit perut. Dah pegi jumpa doktor ; siap dapat injection lagi. Besenya dia kalau dah dapat injection, sakit perut tu boleh sembuh........ tapi semalam tak macam tu.

Hari ni, dia still sakit perut lagi. Terpaksa pegi hospital kerajaan plak coz semalam dah pegi klinik swasta. Tadi aku cuba call dia then dia inform doktor check darah plak....... Tak tau lagi apa masalahnya........

Aku confused dan agak risau juga coz lately aku selalu sakit perut. Macam angin. Berulang2 sakitnya. Tu yang buat aku agak risau tuh........

Mintak2 tak de apa2 masalah. Mintak2 kawan aku tu pun cepat sembuh !!!

4 ulasan:

~suNshiNe~ berkata...

sakit perut pun blh inject ke? besa makan chikiteon je..

azzey berkata...

Sunshine: Dia dh mkn.....tp x jalan jugak ..kene jumpa doktor jg...

ArELeEz berkata...

org pun sakit perut gak. tp, kalau sakit musti nak carik toilet! ha3..

azzey berkata...

Areleez: tu namanya sakit perut mente ke darah!!! dush33!!! amik ko.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs