UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 29 Julai 2010

TaK SeiNDaH RuPa !

Tak seindah rupa! Rupa nampak baik, tapi hati busuk! Mulut pulak memang tak berlapik bila bercakap. Senang kata memang biadap!!!


~ Ros...... tq google
Adelah sorang 'senior' kat office aku ni. Kat depan kita macam baik.....tapi kat belakang mengata kita yang bukan2. Dia ingat dia senior, kita yang baru ni kene ikut cakap dia. Sume perkara tentang kita dia nak ambik tau. Dah mengalahkan pegawai yang sepatutnya!
Dengan aku senang jerk. Aku kalau tak sker ...aku cakap depan2. Tak de kipas2, tak de gosok2. Yang aku tau, hormat mengikut yang sepatutnya. Bukan kurang ajar atau terlebih pandai, coz dua2 pon orang tak sker.
Kan lagi elok kita jadi macam bunga ros tuh....Indah dipandang dan harum bila dicium.....Bukannya indah dipandang, tapi busuk gilerrr bila kena kat hidung.....macam bunga tahi ayam......( tau kan????)....ha3....

6 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

memang tak suka yang berpura-pura

soclose2213 berkata...

yap betul tu azzey..sokong2

azzey berkata...

Sharinginfoz: pura2=hipokrit. ramai org pon tak sker kannnnnn.....sy lagi terlebih x sker! hu3.....

azzey berkata...

Sc: terima kasih atas sokongan! teruskan AFundi saya hokay.....he3....(gurau je)......anyway tq.....

ArELeEz berkata...

entry 18 sg nih! ha3..

azzey berkata...

Areleez: Yup...berani mati punya!!! ha3.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs