UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 29 Julai 2010

ThUmB PrInT BoLeH BeRuBaH Ke?

~ KWSP......Credit to Google
Ade sape2 tak buleh bagi jawapan untuk pertanyaan aku pada tajuk entry kali nih??? ( 3 tanda soal menandakan tahap kepelikan aku hokay..... )
Coz semalam aku pegi buat penamaan dan tukar alamat surat-menyurat kat KWSP. Part address tu okaylah....tapi part nak wat nomination tuh, a bit problem. My thumb print unmatch! Even dah 3 kali cuba!!!
Dengan muka pelik, aku pun tanya kenapa jadi macam tu pada staff yang bertugas. Then dengan muka slumberland nyer dia kata...."Puan jangan risau, memang bese berlaku macam ni. Coz kekadang bila kita dah buat keje jari2 tangan kita ni boleh berubah......."
Dan dengan muka double kepelikan aku terus cakap......" Of course la risau, ini soal duit. Kalau u pon akan risau bila masuk soal duit macam ni. Bukan senang nak cari duit!".....Ha3.....okay tak aku cakap macam tu ?
Sampai hari ni aku still tak dapat jawapan lagi kenapa jadi macam tu. So semalam nomination tak dapat nak buat secara online.... Cuma manuallly jerk. After 1 month staff tu mintak aku follow-up semula........Haiiiiii........ apelah punca sebenarnya ye???

6 ulasan:

HANNA PLEASURE berkata...

mak oiii garang jugak azzey erk..hihi

tak saper2 pun klu bab duit mmng akan hangat kan...yelah kita bukan org kaya yang tak kisah duit tu pegi mana kan..sebagai pengguna nak jugak tau hak kita..

better azzey kenala pergi cek balik nanti..=.=

azzey berkata...

SC: Aikkkk!!! ckp cam tu pon garang ke? salah tu.. tu namanya kita bertanyakan hak kita.... so org pon x kn perlekehklan kita....hu3....

mmg kene pegi blk nt...after 1 month...per penting tu....

ardinihumaira berkata...

lorhhh...
bahaya gak cap jari leh berubah kan.. huhu

azzey berkata...

ardinihumaira: tu yg pelik tu.....np ek??? tgn akak ni dr dulu spi la ni ...x pnh wat pembedahan pon, sama jerk.....ha3...

ArELeEz berkata...

lamenye nak follow up! sebulan tuu..

azzey berkata...

Areleez: tulah....dh le jauh gak....nk kene kuar lagi....ishk ishk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs