UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 16 Julai 2010

RaSa TeRiNgiN

Tiba2 rasa teringin nak pegi picnic. Dah lama tak mandi laut. Dulu masa kat kampung selalu pegi Pantai Teluk batik. Boleh katakan 2 bulan sekali. Bila dah dok sini.....dah rasa jauh sangat dengan pantaiiiiiiiiiiiiii.........

Esok kalau pegi picnic pon besh gak kan? tapi my hubby x sker ngan laut. Dia prefer...........


~ Tq google

...........air terjun. Tapi aku plak tak berapa sker. Coz macam air tu tak pegi jauh. Macam pusing2 kat situ juga. Tapi itu persaan aku jerk..... Jangan samakan dengan u alls okay!

~ Tq google......

Aku lebih sker pantai View pon chanteq if nak snap pict. Rasa nyaman je bila angin bertiup lembut.......chewwwahhhhhhhhhh........

Tak kisahlah, janji dapat relax. Kalau jadi, nak pegilah esok. Tapi itu pon tengok keadaan. Ntah2 tetiba aku yang malas nak pegi!...........Selalunya macam tulah........hu3.......

2 ulasan:

Shu Shinju berkata...

shu suke air terjun... lagi best...hehehe....

azzey berkata...

Shu Shinju: same like my hubby...but i prefer pantai......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs