UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 20 Julai 2010

NaSiB BaiK SaNgAt

Memang nasib baikkkkkkkkk sangat! Nasib baik aku pindah cepat. Betul jangkaan aku, owner baru yang beli rumah yang aku sewa sebelum ni, akan masuk dalam bulan Julai..........

Hari Sabtu baru2 ni (17/07/2010), dia dah mula cuci dan cat rumah. Mula2 aku tak perasan. Tengah sedap2 layan tido......tetiba.......keletung keletang......... keletung keletang.......... sekali aku jenguk dia tengah sibuk wat operasi pembersihan kat rumah tuh.


~ Ni bukan umah aku......tapi rumah impian aku.....ha3.....amacam ? buleh????

Tq google

Nasib baik aku buat keputusan yang tepat. Pindah rumah! Kalau tak.......entah2 dengan aku sekali kena cuci bersih!!! ha3......

6 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

ada aja nasib baik kan... bagus2

Parking Le Baik-Baik

ardinihumaira berkata...

cantik rumah idaman akak ;)

azzey berkata...

Sharinginfoz: itulah....syukur pada Allah.....hmmmmmm. tq

azzey berkata...

ardinihumaira:itulah....agak2nya tahun bilalah baru dapat.....ha3.....

ArELeEz berkata...

err.. jom kite b'jiran nak x? kakak beli la umah yg cam dlm gambar tu sebnyk 2 bijik & hadiahkan sejibik kpd adikmu ini..! amacam..?? ;P

azzey berkata...

Areleez: hmmmmmmmm......boleh difikirkan & dipertimbangkan......tp mslhnya, kekandamu ini tidak lah sekaya yg kamu fikirkan........HA3......so amik jelah gambar rumah di atas itu sbg gantinya ye......hu3.....:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs