UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 31 Julai 2010

EnJOy & HaPPeNiNG !!! KuRsUs KoMuNiKaSi DaN pEnAmPiLaN DiRi (Prt 2)


~ One of my group member (Zul).....sesi pembentangan.....

Actually, kursus macam ni dapat mengasah bakat kepimpinan dan komunikasi di kalangan peserta. Yelah kalau sebelum ni takut2 nak bercakap di depan orang ramai.....tapi kalau dah selalu join kursus2 macam ni.....kuranglah sikit rasa takut dan segan tu.......

~ Tea time.....sempat lagi posing.....hu3........

~ From Left: Agnes, Leen.....Alice & me.......Di sinilah dapat jumpa semula kengkawan yang sama2 lapor diri setahun yang lepas.....hu3.....(masa mula2 masuk keje)


And the best part is......bila aku dapat jumpa semula dengan kengkawan batch yang sama melapor diri masa kami sama2 masuk keje tahun lepas. Dah setahun aku jadi penjawat awam.Tak terasa cepatnya masa berlalu.....Yang penting sume aku dah completekan.....baik exam,,,baik kursus......So tak sabar nak tunggu dapat pengesahan dalam jawatan pulak!!! hu3......

* to be continue..........

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

cantik baju! sedekah la kat org.. hu3..

azzey berkata...

Areleez: takut pinggang x cukup besar!!! kah3.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs