UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 27 Julai 2010

GeRaMMMMMMMM BeToL!!!!!!!!!

Geram betol aku dengan line internet aku mlm tadi. Memang hampeh punya broadband! Masa kita nak beli.....bukan main lagi janji2 manis yang depa taburkan....Bila dah guna baru nampak belang nya yang macam2 kaler.....arghhhhhhhhhhh!!!!!!!

Memang geram betol. Line lembap cam siput. Nak upload gambar pon tak boleh. Berjam2 aku nak tunggu 1 gambar pon tak dapat nak upload!



~ Credit to google........ Kekadang okay, kekadang tak okay......Macam broadband jugak.....


Malam ni tak taulah macam mana. Dah le aku 3 hari cuti berblogging dek kerana bz dengan kursus. Mintak2 malam ni okay le line naknye.......Senang aku nak update entry. Tak delah update entry tanpa gambar jerk.....

6 ulasan:

icee-yah berkata...

em..betul tu..kdg2 jam..tak dpt nk blogwalking:)

ardinihumaira berkata...

dni guna broadband. kekadang broadband meroyan rasa nak hentak ngan tukul. huhu

azzey berkata...

icee-yah: tu;ah kan...camane nk jd blogger tegar mcm ni??? ha3...

azzey berkata...

ardinihumaira: bkn je nak ketuk guna tukul.....klu blh rebus je spi cair pas tu curah ke laut!!!! kah3.......

ArELeEz berkata...

sib baik i pakai encik streamyx.. fuh! selamat.. so far xde problemo la.. tukar ngan streamyx lorr..

azzey berkata...

Areleez: wa x kaya cam lu nk register streamyx.....hu3....tepaksa jglh layan broadband yg cam siput ni.....he3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs