UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 1 Julai 2010

PLeAsE PrAy FoR HiM....

~ My Litle Bro with his family.....

Terkejut bila dapat berita daripada my sista (Areleez)...... yang my litle brother ...... sakit.....Doktor suspek sakit batu karang. Dia kene pegi lagi sekali untuk wat pemeriksaan sama ada betul2 sakit batu karang atau pun bukan....

So please you alls......Pray the gud things for him......Untuk dia adik lelaki aku satu2nya. Mudah2an dia bukan betul2 dapat penyakit tu dan mudah2an dia sentiasa dilimpahkan kesihatan yang baik ......

Mesti mak aku risau nih. Dah lah mak tu ada darah tinggi.....Tu yang buat aku pun risau sama.....Sebab mak tu tak boleh susah hati sangat.........Mudah2an mak sentiasa dalam peliharaan-Nya...... Amin..........

10 ulasan:

~suNshiNe~ berkata...

semoga adik kak azzey selamat dan dijauhkan dari penyakit....

sabar terima dugaan nie ye..

NeenaAnuar berkata...

insyallah.... semoga your brother kembali sihat seperti sedia kala... aminnn...

Sharinginfoz berkata...

semoga cepat ok....

azzey berkata...

Sunshine : Thanks a lot.....Tgh ikhtiar berubat tu......Mudah2an dia kuat semangat....

azzey berkata...

Neena: Tq dear.....Mudah2an mcm tulah hendaknya....

azzey berkata...

Sharinginfoz: Thank you . Terus mendoakan ye....

lily lotus berkata...

harap semuanya ok dan ur brother akan kembali normal...amin

azzey berkata...

liliy lotus: Hopefully.....t ksh untuk doa tu.....Mudah2an u n family pun sentiasa dlm peliharaan-Nya

ArELeEz berkata...

x-ray dah wat, doc kata cam mmg batu karang la.. tp, doc nak wat scannin' lak utk sahkan betul2 batu karang tuh.

azzey berkata...

Areleez : Tulah....sian jg...mtk2 x jd serius sgt la.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs