UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 20 Julai 2010

19/07/2010...... HaRi LaHiR BoNdA TeRsAyAnG

~ My Beloved Mother...... BONDA SITI ROSIAH

19/07/2010.......Hari lahir bondaku yang tersayang. Dah lewat sehari, tapi belum terlambat untuk aku mengabadikan penghargaan buat beliau di sini......( sebab sekarang ni mak dah pandai blogwalking....blog anak2 dia..ha3......)

Tahun ni genap umur mak 51 tahun. Tapi mak tak macam 51 tahun......bagi aku mak masih macam anak gadis berumur 15 tahun......... Mak tetap cantik, jelita, cun......dan yang paling penting......mak tabah dari dulu hingga ke saat ini.......

Semalam aku call mak. Tanya mak nak apa sebagai hadiah .....Mak kata (dalam nada bergurau)..." mak cuma nak pegi umrah"......

Mak doakan rezeki anak mak ni murah dan diberkati Allah. Mudah2an hajat mak tu, anak mak ni dapat tunaikan secepat mungkin. Mak doakan anak mak ni sihat dan panjang umur....supaya dapat terus menggembirakan mak....


Ucapan buat bonda tersayang.......

" Mak mudah2an mak dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki yang halal dan berkat dan mudah2an mak sentiasa dalam peliharaan-Nya. Doakan juga anak2 mak bertiga ni terus sihat dan mampu untuk membahagiakan hidup mak sepanjang hayat mak.

Ini bukan masa lagi untuk mak terus berduka dengan kisah2 hidup kita yang lalu.....Gantikan dengan kisah2 suka yang akan anak2 mak hadiahkan untuk mak.......Insyaallah. Sekarang masa untuk mak menempuh kehidupan dengan bahagia dan penuh ketenangan."


Sekali lagi Selamat Hari Lahir buat mak. Akak jauh di sini, maaf tak dapat nak sambut saat2 yang bermakna ni bersama2 dengan mak. Tapi doa akak sentiasa mengiringi mak, walau di mana mak berada. Insyaallah ada rezeki, kita celebrate nanti sama2. Mak terus doakan akak dan adik2 semua ya........ Terima kasih. Luv u so much!!!"

6 ulasan:

ArELeEz berkata...

jom la celebrate! spt bese.. sharin' is carin' maa.. jom la..

azzey berkata...

Areleez: actually this month plan x blk kpg....but then my hubby looks like nk jenguk buah2 hatinya kt ipoh.......tup2, pg ni dpt memo kata ada kursus 2 hari plak (24 & 25/7/2010) kat putrajaya.......frust betol!!!! hadoiiiyaiiiii!!!!!!

ArELeEz berkata...

ciss! kambing betul la kursus tersebut! hu3..
next week la plak. bulehkah? jom la.. sementara stock duit masih ade nih! ;P

azzey berkata...

Areleez: ni bkn kambing lagi......dh jd kambing gurun dah.....ingat ada share ke jd urusetia nak tkr2 tarikh......ishk ishk.....go on jelah.....x de rezeki, nk wat camane.....hu3.....

NeenaAnuar berkata...

happy birthday to you mom! ;)

azzey berkata...

NeenaAnuar: tq dear!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs