UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 30 Julai 2010

AuRaNyA MaKiN TeRaSa.......

~ Ketenangan........sayu.......hening......
Tilawah Al-Quran dah bermula...... semakin ramai orang yang berpuasa sunat ( ada juga yang masih pose ganti.....), tapak2 bazar dah mula disediakan...... Kain baju dah makin banyak di pasaran....... Ni sume antara tanda2 dah nak hampir Ramadhan ..... dan seterusnya Syawal.
Sayu rasa bila aura Ramadhan makin terasa. Rasa tenang dalam bulan yang penuh berkat itu. Jadi, sempena Ramadhan yang bakal tiba ni, jomle kita sama2 saling memaafkan dan berniat untuk mengimarahkan bulan yang mulia itu.
Tak susah mana pon dan tak perlu bayar pon. Yang penting ada niat dan keazaman. Janji pada diri kita ..... untuk sentiasa buat yang terbaik....bukan untuk Ramadahan jerk, tapi bulan2 yang seterusnya...Insyaallah......

8 ulasan:

ArELeEz berkata...

thn nie, ahli mesyuarat tingkap dah putuskan bahawa, hari m'ziarah kubur arwah abah, ayah & mak ngah adalah dlm bln ramadhan. sbb time pagi raye tu buleh focus on jln2 carik makan. pastu, nak convoi merentas desa ke umah besan2 mak. harap maklum..

soclose2213 berkata...

Bersama-samala kita ye zey..=.=

ardinihumaira berkata...

memang bahangnya kian terasa... adik2 yang tidak mengerti apa2 hanya tahu membilang hari untuk raya.. huhu.. apa pun, tiap kali ramadhan menjelma, dni pasti akan ingatkan mati... kiamat...
oh, amalan kita bagaimana ye kak. huhu

azzey berkata...

Areleez: tingkap tu, tingkap kaca ke tingkap kayu??? hu3.....bagus jg idea tu.....agak2 bila boleh dimplementasikan? i mean the date, day & time....

p/s: besan2 mak yg dok 'jauh2' tu ek??? hi3.....

azzey berkata...

SC: Insyaallah.....selagi ada kemahuan di situ ada jln....

azzey berkata...

ardinihumaira:suatu ms dulu....kita pon mcm adik2 tu.....tau nak baju raya & duit raya jerk.....tp seiring dgn masa, kita terbeban dgn tanggungjawab pd diri & Yang Maha Pencipta, terutamanya....Sm2lah kita buat yg terbaik ye...amin...

ArELeEz berkata...

tingkap fibre! ha3..

xtau lagik bile?! ahli mesyuarat tingkap xmeetin' lagik, sibuk! ha3..

ye la.. besan2 mak kan dok oversea.. kah3..

azzey berkata...

Areleez: klu ahli2 dh dpt keputusan.....roger2 ek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs